miercuri, 22 februarie 2017

Pentru tine,mama!




Dragă Mama,


           
           Am atâtea motive pentru care să te iubesc, încât nu ştiu cu care să încep, despre care să vorbesc. Dar mai mult decât orice, te iubesc pentru că eşti MAMA, pentru că nu contează ce-mi spui, cum mă alinţi sau cum mă ajuţi, parfumul tău îmi redă mereu sentimentul de siguranţă, atunci când mă strângi la piept. La pieptul tău, adulmecând acel miros, mirosul de mamă, am gângurit, la pieptul tău am spus primele cuvinte, privind în ochii tăi, am avut primul zâmbet, şi mereu braţele tale au fost un nesfârşit izvor de confort şi siguranţă. M-ai protejat mai întâi în interiorul trupului tău şi ai aşteptat cu nerăbdare clipa în care ochii noştri se vor întâlni, clipa în care m-ai văzut făptură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu